Bakım Anlaşmaları

Kurumsal işletmelerde, bilgisayarlardan kaynaklanan sorunlar hem personelin vakit kaybına, hem ticari zararlara sebebiyet vermekte dolayısıyla iş akışında aksaklıklara neden olabilmektedir.Bu durumda sorunun meydana gelmesini engellemeye çalışmak gerekmektedir. Bunun en geçerli ve ekonomik yolu Bakım Anlaşmasından geçmektedir.

Kurumsal Bakım Anlaşması Nedir?

Kurumsal Bakım Anlaşması, yapılan anlaşmaya göre, günün her saatinde veya mesai saatleri içerisinde, Bilgisayar Donanımı, içinde bulunan yazılımlar veya Bilgisayar Çevre Birimleri ile ilgili herhangi bir sorun meydana geldiğinde veya herhangi bir sorun meydana gelmemesi için, bilgisayarlara müdahale edilip, sorunların giderilmesi, gereken önlemlerin alınması hizmetlerini kapsar.

Kimler Kurumsal Bakım Anlaşması Yaptırmalıdır?

İşletmesinde bulunan bilgisayar, yazıcı, tarayıcı, vb. çevre birimlerinin sayısı altı ve üzerinde olan, bilgisayarlarında sorun meydana geldiğinde, acil çözüm gereken,  tüm işletmeler Kurumsal Bakım Anlaşması yaptırabilirler.

Kurumsal Bakım Anlaşması Ne Tür Hizmetleri Kapsar?

Kurumsal Bakım anlaşması süresince Uretmake, müşterilerine yerinde limitsiz servis desteği kapsamında aşağıda ki hizmetleri sunmaktadır.

* Tüm bilgisayarlar için ayda bir kez periyodik bakım

* Virüs, spy güncellemesi ve taraması

* Otomatik yedekleme sistemi (günlük, haftalık, aylık, manuel)

* Sınırsız telefon desteği

* Uzak bağlantı desteği

* Bilgisayar, notebook, yazıcı, monitör, scanner, ve diğer çevre ürünlerinin ücretsiz onarımı (parça hariç)

Uzak masaüstü bağlantı desteği nedir?

Uzak masaüstü bağlantısının amacı müşterilere çok daha hızlı servis ile verimliliği en üst düzeyde tutmaktır. Servise yerinde müdahale durumlarında yaşanan zaman kayıplarını ortadan kaldırılır ve yaşanılan soruna müdahale süresini en aza indirilir.

Kurumsal Bakım Anlaşmasına Nasıl Başlanır?

Öncelikle bir ön görüşme ile talepler dinlenir, sonrasında işletme bilgisayarları ve sistemi analiz edilir ve yapılabilecek hizmetler hakkında bir özet verilir.  Takip eden süreçte bir sözleşme hazırlanır, onaylanması durumunda, firmanın büyüklüğüne göre 1-5 kişilik bir ekip, işletme bilgisayarlarında toplu bir çalışma gerçekleştirir, eksikler belirlenir, yedekler alınır, ilk bakım yapılır, firmanın teknik yapısı, eksikler, geliştirmeler hakkında bir rapor hazırlanarak şirket yönetimine sunulur, bu tarihten itibaren de her türlü sorunda hızlı ve yerinde destek sağlanır.

İşletmenizdeki tüm bilişim cihazlarının bakım, onarım ve teknik desteğini sağlıyoruz.Verimli bakım süreçleriyle firmanızda ki teknik maliyetlerinizi azaltıyoruz.